''t Oudt School, de perfecte feestzaal in Mechelen

Ervaar vaste catering, gratis parkeren en een sfeervol binnenhof voor jouw evenement.

Vaste cateringpartners: culinaire hoogstandjes

We werken met vaste cateringpartners die zorgen voor culinaire hoogstandjes tijdens jouw evenement. Met hun expertise en creativiteit zorgen ze voor smaakvolle gerechten die je gasten zullen verrassen en verwennen. Of je nu kiest voor een buffet, een uitgebreid diner of een walking dinner, onze cateringpartners staan garant voor een culinaire ervaring op maat.

Zomerse sfeer bij onze feestzaal

Geniet van de zomerse sfeer en huur onze feestzaal voor jouw speciale gelegenheid, zoals een trouwfeest. Onze zomerbar Bar Lei kan een ideale aanvulling voor jouw evenement zijn en biedt een ontspannen en gezellige ambiance. Samen met het binnenhof, voorzien van een tent en pergola, is het de perfecte setting voor recepties en buitenfeesten. Of je nu binnen wilt zitten met 50 personen of staand wilt feesten met maximaal 120 personen, ons binnenhof biedt voldoende ruimte en flexibiliteit om aan jouw wensen te voldoen.

Vrijblijvende offerte

Stressvrij parkeren

Bij 't Oudt School hoef je je geen zorgen te maken over parkeergelegenheid. We bieden voldoende gratis parkeerplaatsen op wandelafstand van onze locatie. Zo kunnen jouw gasten gemakkelijk en comfortabel hun auto parkeren en genieten van jouw evenement zonder stress. We vinden het belangrijk dat je gasten zich welkom voelen en dat begint al bij het parkeren.

Wij zijn gelegen vlakbij de afritten Mechelen Noord en Mechelen zuid van de E19.

Ontdek, geniet en reserveer vandaag nog bij 't Oudt School voor een onvergetelijk evenement!

Vrijblijvende offerte